Priser for din virtual assistant
Fordelen ved en VA er, at du kun betaler for dit faktiske timeforbrug
Den store fordel for dig ved at booke en Virtual Assistant er, at du kan skrue op og ned for antallet af timer. Fuldstændigt som det passer dig.
Din udgift er variabel og du binder dig aldrig til et fast timeantal.
Og ved faste samarbejder tager jeg ikke forudbetaling.
1-5 timer
- 1-5 timer per måned
- Indledende samtale
- En afgrænset opgave
- Faktureres med det samme
6+ timer
- 6 eller flere timer per måned
- Fast samarbejde
- Løbende opgaver
- Samlet faktura pr. måned
Én større opgave
- Snak om opgavens indhold
- Tilbud med tid og pris
- Løbende opdatering
- 50% forudbetaling, resten efter
Alle nye samarbejder begynder med et gratis, indledende online møde.
Mine betingelser
Alle vores aftaler er bindende, uanset om de er indgået på telefon, via zoom eller på skrift.
Alle opgaver på timebasis faktureres efter opgaven er løst, dvs. du har ingen forudbetaling.
Alle priser er eksklusiv moms.
Hvor mødes vi?
Jeg er Virtual Assistant, så vi mødes som udgangspunkt virtuelt. Om du foretrækker Zoom, telefon eller en helt anden platform aftaler vi.
Fysiske møder kan aftales ved større opgaver eller længerevarende samarbejder. Jeg bor på Falster men kommer til Københavnsområdet jævnligt – og jeg kører også gerne til andre dele af Sjælland.
Familien bor i Himmerland, midt mellem Aalborg og Viborg, så et stop på vej til eller fra det jyske kan også arrangeres.
Fakturering
Ved arbejde på timebasis: Du bliver afregnet efter forbrug. Den første halve time af vores indledende samtale er gratis, derefter tæller det som arbejdstid. Efterfølgende samtaler tæller og afregnes som arbejdstid.
Jeg afregner i kvarter, dsv. hvis jeg bruger 1 time og 10 minutter på en opgave så betaler du for 1 time og 15 minutter.
Ved projekter, hvor der er aftalt fast pris, modtager du en faktura på halvdelen, der skal betales inden opgaven påbegyndes. Resten faktureres når opgaven er afleveret. Det er alene mig der bestemmer, om der skal forudbetales eller ej.
Betaling foregår ved bankoverførsel – bankkonto nummeret er oplyst på fakturaen. Du har 3 hverdage til at betale.
Tidsforbrug
Min arbejdstid dækker samtale med dig (de første 10 min er gratis hyggesnak) samt løsning af opgaven inklusiv forberedelse, research, skrivetid, optagelse af film eller lyd, redigering og korrekturlæsning samt besvarelse af dine mails.
Du betaler også for korrigeringer og ændringer.
Du betaler selvfølgelig ikke for min tid til administration, frokost, sygedage, feriepenge, efteruddannelse, telefonsamtaler med min mor eller min tid på Facebook!
Ved arbejde på timebasis har du altid adgang til en oversigt over antallet af timer jeg løbende bruger på dine opgaver. Normalt aftales opgaven fra gang til gang med et estimeret antal timer.
Det er dit ansvar at holde øje med timeforbruget.
Hvis vi aftaler at mødes fysisk, så betaler jeg selv op til 2 timers transport hver vej. Resten af tiden faktureres du for. Samme gælder hvis der er større enkeltudgifter til transport såsom færge eller broafgift.
Hvis jeg skriver tekster til dig, hjælper med grafiske opgaver eller indtaler lydfiler for dig, så har du hele ophavsretten til alt materialet.
Ferie & lavsæson
Mine ferieperioder får du selvfølgelig oplyst i god tid. Som udgangspunkt kan du ikke få løst opgaver når jeg holder ferie.
I juli og begyndelsen af august arbejder jeg på nedsat tid på kontoret, for jeg driver også et Bed & Breakfast. Så om sommeren passer jeg mine gæster. Du er velkommen til at kigge forbi www.anettesbbfalster.dk
Jeg holder som udgangspunkt altid ferie i september og mellem jul og nytår.
Hasteopgaver
Jeg arbejder normal kontortid, dvs. mandag til fredag i dagtimerne.
Hvis det er en betingelse, at din opgave løses inden for 24 timer så skal du beregne 1,5 times betaling for 1 times arbejde.
Hvis du har hasteopgaver i hverdagene, men som ikke falder indenfor 24 timer, og som jeg ikke kan klare indenfor almindelig arbejdstid, så lægger jeg 25% oveni den aftalte timepris.
Haster din opgave så meget, at weekenden også må tages i brug, er der et tillæg på 50%.
Skulle jeg vælge at arbejde aften eller weekend fordi det passer mig bedst, så betaler du selvfølgelig ikke for tillæg.
Aflysning & opsigelse af samarbejde
Hvis du aflyser en planlægningssamtale hos mig med mindre end et døgns varsel fakturerer jeg for 30 minutter. Flytter du den, vurderer jeg om du bliver faktureret.
Aflyser du en aftalt opgave efter den er indgået, så får du en faktura på 50% af opgavens pris. Det vil altid som minimum være for 2 timers arbejde.
Såfremt du ønsker at opsige vores løbende samarbejde så har du 14 dages varsel, dvs. hvis du gerne vil afslutte samarbejdet til 1. maj skal jeg have besked senest 15. april.
Opsiges det for sent fakturerer jeg for det antal timer jeg ville have arbejdet for dig i perioden indtil opsigelsen træder i kraft.
Sker der tab i din virksomhed, direkte eller indirekte, kan jeg ikke stilles til ansvar. Det er dig der har ansvaret for hvilke opgaver du uddelegerer og hvilke resultater de bidrager med i din virksomhed.
Jeg tager ingen ansvar for bedre placeringer på Google, større interaktion på sociale medier eller højere omsætning i din virksomhed.
Det er også dit ansvar at sørge for, at du overholder gældende love.
Jeg lover dog at gøre alt hvad jeg kan for at bidrage med min viden og ekspertise og rådgive dig på bedst mulig vis.